قند نرمال انسان چقدر است؟
نوشته شده توسط : elham

میزان قند نرمان انسان چیست؟

سطح قند خون انسان که به عنوان سطح گلوکز خون نیز شناخته می شود،یکی از مواردی است که بسیار مهم و ضروری است. بررسی میزان قند نرمال خون، نشان می دهد چقدر گلوکز در خون شما وجود دارد. گلوکز قندی است که از غذا و نوشیدنی دریافت می کنید. میزان قند نرمال خون شما در طول روز بالا و پایین می‌رود و برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند، این تغییرات قابل مشاهده تر است و بیشتر از افرادی که دیابت ندارند اتفاق می‌افتد.

چرا باید میزان قند خون خود را بدانیم؟

میزان قند خون شما نشان می دهد که دیابت شما چقدر خوب مدیریت می شود. و مدیریت دیابت به این معنی است که شما شانس کمتری برای داشتن مشکلات جدی سلامتی، مانند بیماری کلیوی و از دست دادن بینایی دارید.

همانطور که قند نرمال خون خود را بررسی می کنید، می توانید ببینید چه چیزی باعث بالا و پایین رفتن میزان قند نرمال خون شما می شود. به عنوان مثال، ممکن است ببینید که وقتی استرس دارید یا غذاهای خاصی می خورید، میزان قند نرمال خون شما بالا می رود. و ممکن است ببینید که وقتی داروی خود را مصرف می کنید و فعالیت بدنی دارید، میزان قند نرمال خون شما کاهش می یابد. این اطلاعات به شما امکان می دهد بدانید چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی باید تغییر کند.





:: برچسب‌ها: قند نرمال انسان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: